luni, 12 mai 2008

Intrebari, justificari...

Nu pot spune ca m-am gandit mult inainte de a face acst blog. A fost o nebunie de-o clipa careia i-am dat ascultare. Personal, nu m-am crezut niciodata in stare de asa ceva...nu pentru ca nu pot...ci pentru ca nu i-am inteles rostul...nici acum nu-l stiu...si nici nu-l mai caut, caci nu mai are sens.
L-am intrebat pe un bun prieten, care e rostul blog-urilor...si mi-a raspuns siplu :"ete de aia","for fun".Am ramas cateva secunde blocata, caci nu-i sta in fire o astfel de exprimare...dar poate il agasasem cu prostia mea... Recunosc ca ma asteptasem la ceva de genul "pentru ca oamenii sa-si exprime liber parerile, intr-un mod diferit, indivdualizat",sau ceva de genul...Dar...e ok...for fun. Daca azi un blog este echivalentul distractiei, nu stiu ce sa spun, daca am ajuns in stadiul de a ne distra stand la calculator....dar de!...am evoluat.
Orcum,nu stiu ce voi scrie aici...poate povesti de adormit copii, intamplari obisnuite sau nu, despre relatiile interumane...cine stie.Romanul s-a nascut scriitor...de! e roman doar.

Niciun comentariu: