luni, 12 mai 2008

maxime despre LIBERTATE




O libertate
fara limite ucide libertatea.

( Honore de Balzac )





Libertate, libertate ! Cate crime nu se savarsesc in numele tau. ( A Lamartine )

Multa libertate duce la multa ratacire.

( Fr. Schiller )


Nu pui temelia libertatii cand impusti pe cei ce gandesc altfel decat tine. (A. de Saint-Exupery)

Libertatea nu este dreptul de a face ceea ce vrem, ci ceea ce se cuvine.( Abraham Lincoln)


Libertatea inseamna sa fim responsabili pentru noi insine. ( Friedrich Nietzsche )

Libertatea este dreptul de a face tot ceea ce legile ingaduiesc. ( C. L. de Montesquieu )

Arta traieste doar prin constrangerile pe care si le impune si moare la orice alte constrangeri.

( Albert Camus )

Un comentariu:

Gabi Popescu spunea...

draga alexandra, nu inteleg de ce nu ai nici un comentariu la un astfel de continut...libertate! citatele alea...imi dau fiori...le-am pus si pe blogul meu...l-am construit special pentru numele asta: LIBERTATE poti vizita blogul meu http://desprelibertate.blogspot.com/