joi, 15 mai 2008

Daca EL exista, atunci....unde-i???!!!





Plictisita, m-am pus sa colind pe internet, sa citesc blog-urile altora, ca de...e free...e distractie...amuzament...cultura gnerala:).Hoinarind asa, ca naluca, am dat peste blogul lui Iris-Crina...asa o chema...sau asa era username-ul ei...nu mai conteaza.Ceea ce m-a facut sa ma opresc asupra blog-ului ei si sa dau atentie a fost un ingeras...si un status ciudat "ingerasul meu....s-a nascut in cer".Curiozitatea si-a facut simtita prezent....si,am inlemnit...Iris este o tanara mama...a carei fetita a murit...la nastere se pare. Si care...a creat acel blog pentru fetita sa...in amintirea ei....O lume a lor....unde cele doua se intalnesc...pentru cateva momente...
Si citind acele randuri izvorate din durerea unui suflet...am incercat sa inteleg lucrarea aceluia caruia noi ii spunem "Dumnezeu".Si nu am reusit...Am simtit insa cum ma cuprinde furia impotriva lui...impotriva indolentei lui...As fi vrut sa cred ca asa e fost sa fie...ca asa a fost scris...dar mi-am amintit ca tot el a scris...Si ar fi putut sterge...in orice moment,in orice clipa ar fi putut curma viitoarea suferinta a fiintei care purtase viata in pantecele ei...si nu numai.Dar am inteles altceva...ca acest El,acest Dumnezeu, sau cum se mai numeste.... e prea egoist...prea gelos pe fericirea propriei creatii...Si atunci....ma intreb...merita sa mai cred in El...in cineva care e gelos pe fericirea mea,a ei, a noastra,a lumii intregi?Pe cineva care sta pasiv la suferinta propriei creatii...a propriului copil...caci fiecare dintre noi suntem "copilul lui"?
Lumea moare zilnic...clipa de clipa.Cartastrofele naturale curma tot mai multe vieti...Pentru ce toate astea?El unde este?Cati dintre cei care sunt acum sub daramaturile zidurilor in urma cutrmului din China, nu-i striga numele clipa de clipa...nu spera la un ajutor divin....care culmea!...intarzie...sau nu apre...cati din cei care se roaga zilnic nu spera la ceva...cer ajutor...dar...tacere.Sa nu uitam ca,de multe ori,TACEREA E CEL MAI BUN RASPUNS! SI FACE CAT O MIE DE RASPUNSURI! Si am inteles...Dumnezeul meu sunt EU! Restul e NOROC...




Sper sa nu deranjez pe nimeni...sunt doar gandurile mele...opinia mea...Nu vreau sa indemn pe nimeni la nimic.Fiecare cu credinta lui,cu gandurile lui.

Niciun comentariu: