miercuri, 30 iulie 2008

Back in time...

Poate pentru ca este vara, si la mine lucrurile functioneaza invers decat la ceilalti, poate din cauza caldurii, a plictiselii, am plonjat in marea amintirilor...

Poate ca trebuie sa-mi pun la punct unele lucruri cu mine insami ,cine stie...Stiu doar ca mereu am spus ca, stand cu in ochi intors spre trecut si cu celalalt privind spre viitor, pierdem prezentul...Acel prezent pe care toti il regretam dupa ce a trecut...

Si iata-ma, cufundata in amintiri, inot prin ele ca un delfin...din cand in cand mai fac un salt la suprafata pentru a vedea prezentul...caci viitorul...sa ramana departe,n-am timp de el...nu acum.
Le vad, frumoase ,urate, triste,vesele...toate-mi sunt dragi...toate m-au format ca individ...le simt gustul dulce, amar, acru...zambesc..si ma gandesc ce trist este omul care nu simte gustul nici unei amintiri, oricare ar fi ea...la cel care nu poate zambi sau plange pentru ca nu are trecut...sau a avut dar a preferat sa-l stearga.
Stiu ca niciodata n-am sa fug de el...este al meu, imi apartine...am nevoie de el, ca si atunci cand a fost prezent...doar ca am sa-l inchid intr-un ungher al mintii si-am sa-l descui doar vara...sau "spargeti doar in caz de urgenta" :))
Si nici n-am sa regret nimic din ceea ce am facut...de obicei, regret ceea ce nu fac...

Si, niciodata sa nu intoarceti spatele amitirilor..oricum ar fi acestea...din cand in cand, mai rasfoiti acest album ca sa va vedeti pe voi,pe altii...si ca sa puteti merge mai departe...mai puternici,mai buni,mai fericiti.Cine-si accepta amintirile,se accepta pe el insusi.:)

Niciun comentariu: